Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

02:30
מטפל בעיסוי טנטרה

כמטפלת בעיסוי טנטרה, כל הפגישות שלי מותאמות אישית לצרכי הלקוח. אני יכול להגיד לך באיזו תדירות הם רוצים להיכנס ומתי הם מעדיפים ימים בשבוע. נערות ליווי בתל אביב

עיסוי טנטרי הוא לא רק להגיע לאקסטזה מינית, הוא חקר החיים. זה פותח את הגוף שלך כמו גם את המוח שלך, לגבהים שלא נחווה קודם לכן, מתרחב מעבר לגשמי ונכנס למרחב מקודש שבו מיניות ורוחניות משתלבות עם שמחה אלוהית.

עיסוי טנטרה נועד לקדם הרפיה, אושר רוחני ותחושת גילוי עצמי. סוג זה של עיסוי מעודד את המתרגלים להיות נוכחים, לנוע עמוק יותר בפנים ולהיות מודעים לגוף שלהם ולמה שהוא מתקשר. עם הפיכת התרגול לפופולרי יותר במקום העבודה ולשימוש אישי, מטפלים רבים מוסמכים לתת גם את העיסוי הרצוי וגם לספק מתיחות לפני או אחרי העיסוי שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים טנטריים זמינים אצל אחרים בעיסוי אנטטרי, שיכולים לנוע בכל מקום, החל מחושניות או מיניות ועד רק מתן הקלה ממתח או מתח. עם יתרונות רבים כמו עוררות, שיכוך כאבים, עלייה באינטימיות עם בן הזוג וכן קשר עמוק יותר בינך לבין אנשים אחרים שמקבלים זאת; טנטרה לעיסויים יש השפעה רבה כאשר הם מקדישים את עבודתם במיוחד לסוגים או עיסויים אלה. בעוד שסוג זה של שירות נמצא בעיקר באזורים מטרופולינים גדולים כמו לוס אנג'לס, חלק מהמטפלים נוסעים לכל

עיסוי טנטרה, הידוע כטקס קדוש, הוא חוויה חושנית אירוטית שנועדה לכלול את הנפש, הגוף, הרוח וכל החושים.

העיסוי מבוצע בשלבים ועשוי לשלב שמנים ואבנים חמות לחום כדי לשפר את קלט המגע בשיתוף עם טכניקות נשימה. לגוף לוקח את הזמן הזה לעבד ולשחרר כל יום של עיסוקים באהבה, מין, יחסים משפחתיים או מתח מקצועי.

אחת המטרות העיקריות של כל צורה של מגע טנטרי היא התעוררות של אנרגיית קונדליני החבויה בבסיס עמוד השדרה שלך. אנרגיה מינית זו יכולה לשמש לתרגולים רוחניים או לתרגם באופן מפורש למודעות והנאה פיזית.

באמצעות הבנה עמוקה של הגוף, מגע ארוטי ועבודת נשימה, מתרגלים טנטרים מאמינים שסקס מהנה יכול להיות חוויה רוחנית. המתרגלים מאמינים שעיסוי זה יביא את הלקוח לרמת תודעה גבוהה בהרבה.

עיסוי זה מגביר את האינטימיות בין שני אנשים, ויוצר אורגזמות מספקות ואינטנסיביות יותר עבור שני בני הזוג. הכינו את עצמכם לחוויה חוץ גופית!

אני מתכנן להתמחות בעיסוי ארוטי כי זו התשוקה שלי בחיים. מלבד הכשרה והשכלה של עצמי כמה שיותר על צורת הטיפול הנהדרת הזו, אני גם מתגוררת ב"בירת ההנאה" של צפון אמריקה - לאס וגאס! זה מקום מרגש להיות בו היום בעולם - יש כאן הרבה מטפלים בטנטרה שמספקים חיים מספקים מבחינה רוחנית על ידי הבאת הנאה דרך מגע לחייהם

חלק זה מדבר על סוגים שונים של אפשרויות עיסוי שנמסרו בהודו במשך אלפי שנים. טיפולים אלו משתלבים הן בשיטות עתיקות והן בחידושים מודרניים. בלב הכל עומדת הרצון לעודד רווחה הוליסטית דרך אפיקים פיזיים, נפשיים ורוחניים.

טיפול בעיסוי מספק יתרונות בריאותיים רבים כגון הקלה על כאב כרוני, היפוך יתר לחץ דם, הפחתת רמות דיכאון וחרדה וכו'.

בעיסוי טנטרה ישנה תחושה אינטואיטיבית של הבנה שמובילה את החוויה ליצירת זרימה של אנרגיה, מחברת נפש וגוף, במקום ללכת לפי סדר יום שנקבע מראש. המטפל עשוי להביט עמוק לתוך עיניו של המקבל כדי לעזור ליצור קשר עם האנרגיה הרוחנית שלו ולהדריך אותם בתהליך שלהם.

רבים בחברה שלנו מרגישים מנותקים מהמקום הזה של חיבור אלוהי עמוק בתוכם וחלקם מבקרים אנשי מקצוע המיומנים לתקשר את זה עם אחר באמצעות עיסוי. חלק מהמטפלים מספקים גם הקלה בכאב במהלך העיסוי מכיוון שהם מבינים שגם שחרור המתח הרגשי בשיא יכול להיות מועיל. מעשה זה מביא לעיתים קרובות למצב טבעי של אופוריה, שלדברי אנשי המקצוע הללו חשוב למצוא שוב ושוב במהלך מסע חייכם.

Просмотров: 65 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar