Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:29
למה גברים מעריצים את העמוק ביותר: אגדות וטכנאי אמת

מודעות שגברים מערייכים את מציצה העמוקה ביותר בא לנו מצפה סרטי פורנו שאתה אוהב לראות גברים, אבל מה החטא הוא להסתיר. Gorl מציצה היא אמנות שלמה כי הוא לא כל כך קל ליישם. כדי לנצח, איך כולם אומרים, המאהב צריך לעבוד על טכניקות של מאמנים מין מוכרים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה ביסודו לדעת איך לעשות איך רובנו התרגלו לומר, ציצה גרון, לקרוא על זה במאמר שלנו, להלן להתייחס.

התוכן של המאמר

1 טכניקה "גרון עמוק" 2 איך לעשות את המכה העמוקה ביותר? 3 מין אוראלי או עניינים גסים? 4 עולם של נשים

טכניקה "גרון עמוק" אני

לומד את סיפורו של שיטה זו של הנאה בביטחון להודיע ​​כי הם המציאו שלה גברים ספציפיים. העמוק ביותר סוף סוף הוא לא חדשות בתחום של ז 'אדות סקסי, אבל אפשר להודיע ​​בדיוק את זה פילגש לא מוכנה לא תעזור למשימה כזו.

אימון מין על פעילויות הדרכה בנושא, כיצד להתבטא, בעל פה ליטוף, בסופו של דבר, מייעץ לעבוד על דילדו, לאחד אותו, כפי שכולם אומרים, נוח גוֹבַה. ביסודו בוחר לא גודל גדול, תן לזה להיות רחוק מהמקור. כדי להיפטר replex הקיא, בסופו של דבר, זה שימושי במשך זמן מה איך קבוע קבוע כיתות, יש צורך לאחד הרגלים פיזיולוגיים.

בישראל, אין אזור דעות קדומות אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק לומד את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

זה למה צפייה בסרטי פורנו, אתה לא צריך להיות מופתע על אומנים פורנו שחקניות ומיד נסה לחזור.

איך לעשות מציצה עמוקה ביותר?2

ליטוף אוראלי - כפי שכולם יודעים, ההקדמה האהובה לחבר 'ה, sexologists לשכנע, הידע של הטכניקות החדשות ביותר ייקח את האהוב על השמים השביעי מן הנאה. כי כמעט כל הבנות מעוניינות בשאלה: איך לעשות מציצה עמוקה? אבל כאן, הם עושים תיקון כי זה יהיה שימושי עבור זה הרבה זמן, זה הפך, לעבוד החוצה לניסוי רק עם אמין וכמו השותף האהוב.

מאמן סקס הוא אדם שיודע את כל הטכניקות והשיטות לתת ולקבל הנאה בלתי נשכחת במיטה. אוראלי עמוק לסקי מורכבת זוג של צעדים הדרכה:

ראשית לעשות מציצה טובה - זה ניצחון על איך אנחנו רגילים לומר, רפלקס הקאות, אשר בהכרח מתרחשת כאשר לחוץ על קרום רירי. עבור ליטוף אוראלי כאלה יהיה גם צריך גם נכונות פיזיולוגית ונפשית. לכן, זה כל כך מתנסות ביסודו, כפי שכולם אומרים, אדם אהוב. החל סיכה עם איך אנשים רגילים להביע, טעם מגעיל או אחר בכל עת, הם סוף סוף לעזור להקטין את הרמה של איך רובנו רגילים לומר דחפים טבעיים.

ניתוח סקרים, מומחים לשכנע, 90% בחורים, כביכול, לבחור עניינים אוראלי, כמו אלמנט לא קורות של חיי מין, זוהי התשובה לשאלה: למה גברים אוהבים את העמוק ביותר, זה הפך מציצה. Gorl מציצה, זוהי טכניקה הזמינה לכל סמיצ'ן, אשר לא נראה שיש מורכבות של סקס. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

מין אוראלי או, כפי שהנהיג, עניינים גסים?3

חבר הוא אזור ארוגני רגיש ביותר על זכר הגוף, בבקשה להיות הפה שלו, היא לתת תחושה בלתי נשכחת של השותף שלהם. עלויות שים לב כי גברים באופן עקרוני לבחור, מציצה ב 95% מהמקרים. Gorlova מציצה, רבותי רוצה לחוות, אבל זה לא שליחות של חייהם, כי זה שווה את זה כדי להעריץ את הבחירה שלך עם שקיות מרתק של חיבה אוראלית:

כאשר מתרגש, המונח לא לחול, כי במהלך השותף מציצה אתה צריך לשמן בשפע זה, כמו אנשים נהגו להביע, רוק, ועל זה, אתה צריך פשוט לשתות כוס מים לפני סקס. ידיו של נשים אינן עבור scarlet במהלך מציצה פעילה עיסוי זין ושק האשכים ניתן למסור תחושה ראויה המאהב. תנוחות ליטפות בעל פה הם המציאו על ידי kamasouter, אבל זה לא צריך להיות, לשכוח מפואר. שפה בפה של הגברת, זה עוזר נוסף עם ליטוף אוראלי, לא כל כדי לדבר צריך לשכוח לסובב אותם, בבקשה להיות חבר.

במונחים של לא האוהבים המנוסים ביותר, שותפים שותפים הם סכנה כמה אנשים חושבים, הגוף האינטימי ביותר של גבר. אבל טעות כאלה קורים מדי פעם, בשיניים עדות בעל פה, כאילו נעלמות, כי לא, בסופו של דבר, כדאי לשביעת, ועדיף ללמוד את הטכניקות העדכניות ביותר, כפי שכולם אומרים, סקס אוראלי.

השקפת העולם של נשים

ענייני אוראלי - זהו הסבר לוגי למה גברים מעריץ את המכה העמוקה ביותר. ב החברה המודרנית למעשה, לשים את זה בעדינות, אין איסורים על נושאים לגבי סקס. פמיניזם פורחת, והגברת רק יודעת מה סוף סוף רוצה, מעמיד, כדי לשים את זה בעדינות, מגיע מטרות משלו. במין גם שולט שוויון, הבנות סיימו כאילו ביישן כמעט כל הנושאים והביקוש מהחבר'ה של אורגזמה. ואכן, הנושא של חיבה אוראלית נחשף עכשיו מאה אחוז, יש מבצעים המאמן, יועצים ואפילו מרכזים שלמים עם מבצעים אשר ייקח מאסטר לפחות טכניקה.

"גרון עמוק" היא טכניקה עבור גבירותיי חשופים, שאינם מפחדים להתנסות והם מסוגלים לשלם. היקדולוגים קיימו סקרים לגבי האופן שבו החוסן יבוא, מין אוראלי נשען, כפי שכולם אומרים, סטטיסטיקה:

40% מהנשים שנסקרו אינן יודעות על הטיסה העמוקה ביותר; 60% לא רוצים לזהות טכניקה זו; 70% - גבירותיי מוכנים לענייני אוראלי, ורק עם המוכצ'ינה האהובה.

עם סטטיסטיקאים אלה, אתה יכול, nokonets, לראות דבר אחד, כי הנושא של מציצה הוא משהו אישי. מציצה עמוקה ביותר, כמו פסיכולוגים אומרים, זה תענוג של שותפים אוהבים, הגברת אינה מחויבת לעשות זאת, כאשר היא פסיכולוגית או פיזיולוגית לא מוכנה. סקס הוא נהנה, הידע של הטכנאי העדכני ביותר של מציצה ושיטות, זה ראוי לשבח, אם שני השותפים מוכנים להיות מוכנים להתנסות.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אני עוזר לזוגות, זה היה אפשרי לפתור קשיים בחיי סקסי.

גברים באמת מעריץ את המכה העמוקה ואת שמח עם הגברות שיש להם את הטכניקה הזאת. אבל אם אתה לא מרגיש לגבי המספר שלהם - זו לא סיבה לחוויות! תאמין לי, יש הרבה שיטות אחרות כדי לספק לגבר הנאה בלתי נשכחת במיטה.

לספק את שאיפות ילידים בישראל בקלות כאשר אתה ילדה מדהימה מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3200 $.

בפרט, לוקח בחשבון את העובדה כי כדי לדבר, לא כל הנשים יכול להיות שולט. העיקר ממתין לצעיר מן הנערה במיטה - חירות ותפקידים בתהליך. גברים, בסופו של דבר, לא יכול לסבול כאשר הגברת מתנהגת כמו "יומן". להיות tigress מושחת, לא לפחד להתנסות כלא לדבר, לנסות תנוחות שונות וטכניקות. ליהנות מכל סנטימטר של גוף שותף!

Просмотров: 8006 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar