Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:07
למה אתה לא יכול לתרגל סקס כמו פורנו

פורנו - חומר מרתק ומרגש. הוא מנגן תפקיד משמעותי בטיפול, הרצון, המשאלות, מתעורר פנטזיה, הוא יחיד מין החברה. אבל פורנו גם להשפיע על היווצרות ייצוגים של סקס. כאן ואת הבעיה האמיתית טמונה, כי, להיות המחנך המיני המוביל לגברים, פורנו מפתחת הבנה שקרית מה באמת קורה בין גבר לאישה במיטה.

התוכן של המאמר

1 et של סקס פורנו 2 על היתרונות של גברים 3 על שפיכה 4 על הזדמנויות של נשים 5 חסות אחר

כל יום סקס פורנו כוכבים

מארי סילבה וג'ק בראבו - זוג נשוי ירי פנימה פורנו ויצירת סרטים למבוגרים, אשר, בתיאוריה, צריך לדעת על סקס קרבה פשוטו כמשמעו. אבל, על פי התיעודי "מארי וג 'ק: סיפור אהבה ", השחקנים לא מאפשרים" סקס עבור הצופה "במיטתו. "עוֹבֵד סקס יכול להיות מרגש, אבל זה לא כמו האישי שלנו. - הוא מדבר מארי. - יש קשר רגשי עמוק בינינו. סקס נמסר הנאה, אתה צריך יותר מאשר פעולות קשות, אתה צריך שביעות רצון רגשית ».

"לפעמים אחרי שצילם כמה דברים מוזרים שאתה ראה בפורנו, נסו להחליק לתוך המין האישי שלנו בבית. ואז אחד הוא אנחנו אומרים: "חכה. בואו נעשה את זה אהבה, "הערות ג'ֵק.

מארי עם ג'ק יכול לספר הרבה על חוסר עקביות דברים אלה שעושים פורנו כל כך אטרקטיבי, ואלה המתרחשים של החיים האמיתיים. למרבה הצער, הצרכנים ברוב המכריע של גברים, לא תמיד מסוגל להעריך את ההבדלים האלה.

על זכר יתרונות 2

עבור פורנו תפקידים נבחרים שחקנים זכר עם מושלם מראה ... אאודי. לראות בסרטים צורה מושלמת וחריגה מהרגיל, גודל הפין, צופים רבים חושבים שכל השלטונות מצוידים גברים. זה יהיה להחדיר חוסר ביטחון ומפתחת מתחמים לגבי "מדי "חברי" איברי המין הקטנים.

אותו הדבר חל על זקפה מיידית. בפורנו, זה שווה רק כדי לקרוץ, כמו קצת מנקה של הבריכה מתברר להיות זקפה מלאה. זה בדיה מוחלטת. רוצה לדעת את הסוד? רוב שחקני פורנו קשה לקבל זקפה ברגע הנדרש, והם נוטים לעזרה של "ויאגרה".

אבל אפילו עם התרופה, לא תמיד אפשר להתגבר על עקשנות של הפין עצלן, כי כמה סצנות מוסרים עם כמה dubs ו רכוב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, זה ידגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

בחיים האמיתיים, רוב החבר'ה הצעירים, זקפה עלולה להתרחש באופן מיידי, עם זאת, לאחר 40 שנה, ואפילו קודם לכן, יכולת זו נעלמת ויותר אכפת להתרגשות.

"הקמת" שלילית "- עוד אגדה מהעולם של פורנו. שחקן, עם riser חזק, דאגות ברחבי וידאו ורק ב הסוף הוא שפיכה. אל תשכח על שכפול והתקנה, כי הזקפה יכולה נחלש או התהום לחלוטין במהלך יחסי מין. זה קורה צעירים, אבל לעתים קרובות יותר נצפו אחרי ארבעים. לפעמים במהלך סקס אני צריך לקדם את הפין כדי לסיים את התהליך, אבל בפורנו אתה לעולם לא תראה את זה.

על שפיכה 3

על המסך, השחקנים אף פעם לא סובלים מראש הַפלָטָה. אבל בעולם האמיתי, שפיכה מוקדמת היא השלישית גברים. חבר 'ה ב פורנו גם לעולם לא סובלים בעיות עם עיכוב שפיכה, לאחר השלמת עבודתם, הם קם. אבל סט של אמיתי גברים קשה לפעמים להגיע לגמר. אחת הסיבות היא שהם להתמקד במעשה ולא מעריכים את החשיבות של מרגיע חיבה גוּף.

על הזדמנויות נקבה 4

לאחר הפעלת stroking ו דחיס פטמות, מקסימום, בקצרה cunnilingus, אישה על המסך נראה אינטנסיבי מן התשוקה הפעלת הזדה. אבל גברים, כמו בפורנו, נספגים רק איברי המין, נשים לשקול אידיוטים מלאים. כמובן, חיבה איברת המין חשוב בכיתות לאהוב, ומין אוראלי יכול להיות מרגש במיוחד. אבל כל זה לא יעבוד כראוי ללא מגע עדין, נשיקות ו חיבוקים.

לעומת גברים, נשים, ככלל, צריך הרבה יותר זמן לנכונות למשחק איברי המין. רוב הנשים נדרשות מ 30 עד 45 דקות של חיבוקים ונשיקות, ליטוף הדדי של כל הגוף, שובב ו חושניות יצירתית מול סקס גניטלי. פורנו מתעלם מזה, המבקש טבילה במשגל מיני זמן רב לפני השותף מרגיש מוכן. במחקר על השאלה כי נשים לא אוהב גברים במהלך שיעורי אהבה, תשובה מתמדת - שותפים מדי לעבור במהירות לפעולה מינית. דירות דיסקרטיות בתל אביב

חוסר עקביות אחרות 5

פורנו מגזים את הפופולריות של מציצה ו cunnilingus. המחקרים הטובים ביותר מראים כי רק כמחצית מהאדים באופן קבוע הם עוסקים במין אוראלי.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. הכל הבין כי היום האסלה רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

באשר "אנאלי", כל כך פופולרי ב פורנו תעשיות, אז במציאות בין גבר לבין אישה היא המעטה טופס מין נפוץ. אבל, שוב, הקהל נלהב, בטעות חושבת שרק הם מקופחים על ידי זה.

נשים נראה כל הזמן רטוב, אבל הצופים לעולם לא יראו חומרי סיכה כי שחקנים להשתמש בגלונים. פורנו להתעלם אמצעי מניעה וזיהומים הסתברותיים, במיוחד להפגין איך הפין ישירות מן הפתח אנאלי ממוקם בפה או הנרתיק.

כל שפע מינית של סרטי פורנו אין בסיס מציאותי, הוא מתואר באופן לא עולה בקנה אחד ובלי שום השלכות.

Просмотров: 112 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar