Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:29
האם אני צריך גברת כדי לשיר אזור אינטימי - השקפת העולם של רופאים וקוסמטיקאים

ב זמן נכון ניתן לומר כי המחצית הנשית של החברה חולקה לשניים מַחֲנֶה. חלקם נמסים כי זה בלתי אפשרי באופן מוחלט לשיר את האזור האינטימי, מאז זוהי מצב טבעי של הגוף ואם אתה לשבור את זה, אז אתה יכול לקבל השלכות מגעילות שונות. הם גם נושאות של מחשבה "מה באופן טבעי, זה לא ougless. ". החלק השני סבור כי חלקה עור יפה באזור המפשעה נראה הרבה יותר אטרקטיבי מאשר overpriced שְׂעִירוּת. אז כל אותו הדבר, שוכב אם אזור גברת אינטימי או?

התוכן של המאמר

1 תפקיד שיער באזור החריץ 2 צריך גילוח אזורי ביקיני 3 אגדות O אזור לגלח אינטימי 4 עוד מידע קל על גילוח אזור אינטימי

תַפְקִיד שיער באזור המפשעה

ראשון להפוך את צמיחת השיער באזור אינטימי מציין את תחילתו של מינית הַבשָׁלָה. על פי המהות שלהם, הם סימן מיני משני. סאי מומחים מאמינים כי שיער הערווה יכול להשפיע על סקס העדפות אנושיות. הם גם עושים פונקציות לאחר מכן:

לְסַפֵּק תקנה של טמפרטורה בתחום איברי המין, אם הטמפרטורה של הסביבה המדיום שונה מאוד מטמפרטורת הגוף; הגן על אזור זה מזיהום ו חיידקים פתוגניים; ליצר פרומונים מיוחדים להגדיל את האטרקטיביות סקסית מ פּוֹלִין.

צוֹרֶך גילוח ביקיני Zones2

ב תשובה ספציפית לשאלה, מזמרים אם אזור אינטימי של הגברת אינו קיים. בפרט, זה בוער בקיץ, כאשר אתה יכול ללבוש בגד ים וכיף בחוף. עם כל זה, אתה לא יכול לפחד כי צמחייה אולי נראה תחת זה. בנוסף, השיער לא רק להגן על העור מפני חיידקים, והם משרתים מקלט שלהם.

ורופאים וקוסמטיקאים אקספרס רעיונות שונים לחלוטין על זה. ההחלטה הסופית לגבי, קשה או לא לשכור, לתפוס את האישה עצמה.תומכי גילוח להביע רעיון לוגי מאוד שזה נראה הרבה יותר נקי מאשר את השערות מועילה. בקיץ זה יכול להוביל את הופעתה של ניחוח נבזי באזור האינטימי של הגברת. עם כל זה, אמצעים שונים עבור היגיינה אינטימית עוזר kutsa יפה.

גדול להשפיע על ההחלטה לשיר או לא מטיל אופנה מודרנית. שקוף I בדים דקים יכולים למשוך הרבה תשומת לב לא ראויה לשיער אזור אינטימי.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים משגשגים אשר שורפים במיוחד עם הרצון להופיע בהצלחה בחגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. הכנסה זו די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם באופן מלא עם האובייקטים הדרושים.

כמו כן, רבים מונחים על ידי השקפת שותף על זה. אבל בגלל שרוב החבר 'ה אוהב מגולח pubis, אז התשובה לזה יכול להיות מאוד ברור.

לפני מעז להתגלח שיער באזור ביקיני, אתה צריך לקחת בחשבון ולבחור את ההשלכות של פתרון זה. ברוב המקרים, יש:

מראה חיצוני גירוי בעור. פצעונים נוצרים, נפיחות וגירוד חמור מתחיל. זֶה מספק כמות עצומה של אי נוחות וקלקל את כל האסתטיקה. דפילציה חוזרת אפילו יותר לחזק את התהליך הזה. פיתוח זיהום. בדרך כלל זה kondyloma מחודד, אוהבי מסורתיים מדהימים לְגַלֵחַ. אם כאשר גילוח לנצל את הכלים המטופשים, זה יכול להוביל את ההשפעה של ingrown שיער. לאחר גילוח עור שומרת על חלקותיה של שניים או שלושה בלבד.

אגדות O גילוח אזור אינטימי 3

כמו ב כל שאלה אחרת, זה לא יצא ללא התרחשות של אגדות מסוימות. המקור הגדול שלהם הוא נציגי הדור המבוגר. כאן יותר קהל מן האגדות האלה:

חוזרת על גילוח אזור אינטימי חייב להתבצע מאוחר ככל האפשר. אחרת, השיער יתחיל לגדול אפילו יותר עם הזמן זה יצטרך לעשות פעם ביום. למעשה, אין קשר בין שיעורי הצמיחה של השיער להסרה שלהם הוא בכלל. הדפילציה עושה שיער עבה וקשה. למעשה, זה קורה במשך השנים. המבוגר יותר שהאדם הופך, העבה הוא מקבל שיער. זהו תהליך טבעי, לא תלויי גילוח. אחרי התער יש הרבה שיער ingrown. אישור דומה נכונה רק חלקית. למעשה, ההשפעה עשויה להופיע רק עם הליך שגוי ושימוש בכלים באיכות ירודה. אם אתה עושה הכל נכון ולנצל סכיני גילוח באיכות גבוהה, אז בעיה כזו אינה נכללת לחלוטין.

עדיין ניפוח קטן על גילוח אזור אינטימי 4

להתגלח אזורי ביקיני במדינות שונות היו גישה שונה. אז, במדינות המזרח בהודו, זה היה נפלא אם הגוף היה חלק מאה אחוז, כולל ב אזור אינטימי. לא ימהר לחתוך שיער בתושבי אזור המפשעה של הישן מצרים ואימפריה רומית.

והנה סלאבים ותושבי מדינות הצפון במשך זמן רב לא אברויו שיער במפשעה. אי אפשר לגעת בהם, כי הם הגנו עליהם איברי המין הקרים. לכן, הם שרפו קשה עבור אזור זה, אבל מעולם לא עודף. תחילתו של אפילציה אופנה של אזור המפשעה היה לשים את שנות ה -60 אחרי המאה הקודמת.

בְּמַהֲלָך הריון אפילו תומכים גילוח באזור המפשעה זמן מה מתהליך זה נוף של אי יכולת פיזית של חזותית לשלוט על אזור זה. אבל לפני הלידה, אזור זה צריך לזמר מה הם עושים מיילדות. לעשות את הכרחי עבור סיבות אורח:

שער השיער להתערב עם שמירה על השליטה של ​​הלידה; חיידקים החיים בשיער, יכול לפגוע בתינוק; שיער למנוע את חל על התפרים במידת הצורך; עומד אחרי נושבת דם נספג בשיער, גרימת גירוי וריח מאוד מגעיל.

אתה גם צריך לשמור על הראש שלי כי אין צורך לשיר את האזור האינטימי במיוחד לפני תאריך. אם הגירוי מתחיל, הוא מקלקל הן את הרכיב האסתטי של תהליך זה והרגשה הן בתהליך של התאריך ובמהלך הקרבה המינית הסבירה.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

גילוח אזור אינטימי - תהליך כואב. אבל מיליוני נשים ברחבי העולם הם לעתים קרובות מגולח pubis. למרות שזה תמיד גורם לגירוי, אדמומיות, ייתכן שיש דלקת, להאיץ את השערות. ובכן, עם כל גילוח, הם הופכים יותר מחמירים. אם אתה אוהב חלקות באזור אינטימי - אני ממליץ לעבור קורס של נהלים של לייזר או electroepilation.

אי-יציבות סובייטית וא נכון של המידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו, ברירת המחדל, כך, בעובדה זו זה שווה את זה כדי לשתוק. אבל מעטים יש את המידע כי לשירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

בעזרת קוסמטיקת חומרה מודרנית, אתה יכול לנצח להסיר שערות מיותרות להגיע האפקט הרצוי ללא מכונת גילוח מתמדת.

Просмотров: 3998 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar