Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:45
אנחנו משחקים עם פטמות זכר או אורגזמה ללא גירוי חבר

פטמות יש גברים וגברות, אבל מסיבה כלשהי, במהלך המין נהוג לשים לב רק לנשים. בואו ננסה לטבול את עצמך בעולם של פטמות זכר, debunk את השגיאות העיקריות עליהם, אנחנו גם להבין את זה איך לשלם להם תשומת לב לחזק את אורגזמה של השותף.

התוכן של המאמר

1 תפיסות מוטעות עשירות ביותר על פטמות זכר 2 איך ללעוס זכר פטמות? 3 אורגזמה הפטמה היא אמיתית? 4 איך לבקש שותף על פולס פטמות

את תפיסות מוטעות עשירות ביותר על פטמות זכר

פטמות של נשים נחשבים כל הזמן לא רק חלק רב תכליתי של הגוף, שנוצרו עבור breastfeeding. שים לב כי הם נחשבים רבים באים לידי ביטוי, אחד האזורים הארוגניים הראשי של הגוף של האישה, אשר לא ניתן להשאיר ללא תשומת לב במהלך יחסי מין. עם פטמות זכר הכל אחרת.

מסיבה כלשהי, כמעט הכל נראה להאמין כי החבר 'ה הפטמות לא מדברים רגישות כזו כמו הגברות. כולם יודעים שזו אשליה ענקית. כמובן, כולנו יודעים היטב כי למעשה יש קטגוריה מסוימת של בחורים, אשר, לשים את זה קצת, צריך גירוי טוב של פטמות - בלי זה, הם לא נראה עוגה או אורגזמה שלהם עובר neyarko.

תוצאות המחקר שנערכו בשנת 2018 הראו כי 52% מהחבר'ה בגילאי 18 עד 22 שנים חווים התרגשות סקסית שלא יתוארו מגירוי של פטמות. עם כל זה, הגברות שבהן הם נכנסים למגע מיני, מסיבה כלשהי הם נמנעים בכוונה לאזור הגוף הזה, להאמין שזה לא מדבר רגישות. ובו לשווא.

איך ללעוס זכר פטמות?2

לשחק עם זה ארוגני, כפי שנהגנו לומר, אזור של הגוף של אדם יכול להיות יד, הפה ואפילו באמצעות פריטים נוספים. אנו נראה איך אנחנו כל הזמן מדברים, אפשרויות שונות הם בעלולים.

זה מה שאתה יכול לעשות עם הפטמות של אדם, החלת ידיים:

מַסרֵק. כדי לעשות זאת, להחיל קצות אצבעות. זה הולך טוב, את הכוח של הדחיפה ניתן לשנות, בעקבות התגובה של השותף שלו. לִצבּוֹט. יש צורך להדגיש את מהו האידיאל לעשות זאת על ידי החזקת הפטמה 2 אצבעות - ענק ואינדקס, ולאחר מכן בעדינות למשוך אותו עליו. לְהַכּוֹת. קליקים עם אצבעות הפטמה מסוגלים להגדיל באופן משמעותי את עירור של גבר. בפרט, אם הם קורים באופן בלתי צפוי עם, כפי שכולם אומרים, אינטנסיביות שונה. ציפורניים. העיקר הוא לעשות את זה ללטף בזהירות. החל טכניקה כפולה אצבע. עבור ליטוף הפטמה, בהתחלה יש צורך לצבוט אותו עם 2 אצבעות, ולאחר מכן לאט לאט לחזור הלוך ושוב, ואז ללקק את הלשון.

ליטוף פטמות זכר, אתה יכול לתת שותף לא את הטבעת הקטנה ביותר של רגשות. הנה אפשרויות המשחק האהוב איתם:

ליקוק.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל רק כאשר אתה ילדה יפה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 יורו.

זוהי האפשרות של המשחק, שבו אתה יכול כל הזמן לעשות שפע. התחל עם נשיקות החזה, מתקרב לאט לפטמה. אפל לסגור את ספוגי, כאילו מנסים, בסופו של דבר, נשק איתו. בתהליך של לאס, לנסות כל כך לדבר כדי לשנות את עוצמת הלחץ, את הקשיות של השפה, כיוון של תנועות, גם מהירות. יְנִיקָה. זה אפשרי כי הטכניקה היא פשוטה: יש צורך להפוך ספוגים של ואקום סביב הפטמה, לאחר מכן, ללכת על זה רך. לְמַעלָה. המשחק הזה יכול להיות מיושם כדי להחמיר את רגישות הפטמה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הדבר העיקרי הוא מהדק שיניו, כדי לא לומר ללטף, כמו אנשים נהגו להביע, כואב. שימוש ללא דופי בטכניקה כזו - לפני שיאו עצמה.

לאחר שניסו הכל בזמן שאנחנו מעוררים, את השיטות לעיל של פולס פטמות, אתה יכול לעשות קצת שפע. סומו, כמובן, בחנויות מין נפגשת, כפי שכולם אומרים, מבחר גדול של צעצועים החלים על ממריצים של פטמות, לא ידוע, סוף סוף להחיל הן פריטים infirred. זה רק, כפי שכולם יודעים, כמה אפשרויות עבור משחקים סבירים הם:

השתמש Clamps. יש לומר כי אוהדי BDSM אוהבים את התרגול הזה. צור קליפים מיוחדים עבור פטמות. ממספרם ניתן לתת עדיפות לאפשרויות רוטטות - רגשות כה מגניבים מאוד, אפילו באלה שהצליחו לחוות כמעט כל דבר משלהם כאילו חיי מין. מלחציים יכולים להיות מוחלפים על ידי סיכות ראש רגילות או בד. הדבר העיקרי הוא מראש איך להסכים עם שותף על כמה הם באים לידי ביטוי, כאב מותר, אשר יכול להיות גורם כדי לדבר. לשחק עם הטמפרטורה. יש לציין כי בסופו של דבר, להחיל קרח, שעווה חמה או שמן התחממות. ובכן עיסוי את החזה של גברים, כך יש צורך לחמם את זה, ואז בנקודה אחת לטייל קוביות קרח מגניב הפטמות. ההבדלים בטמפרטורה בלתי צפויות וחדות יעשו את עבודתם - הרגישות של קצות העצבים על הפטמות של אדם יחמיר, למה הוא יחווה רגשות בלתי מתפשרים. השתמש במזון. פטמות חלב של אדם נמס שוקולד, דבש או קצפת, ואז מקל את המתיקות ממנו. על השותף לקבל במדויק הנאה עצומה. החל את ויברטור. כמעט כל דבר היה ליישם webcover כדי לעורר את הדגדגן. זה יהיה רע אם לא נעשה משהו שלא כולם מניחים כי בקשתו למשחקים עם פטמות יכול לתת את הרגשות החדשים ביותר, שלא יתוארו. כדי לשפר אותם, אתה יכול, באופן כללי, לקשור שותף ולסגור את עיניו מסכת. זה לא סוד לאף אחד, בסופו של דבר, בצע כל מה שקורה, רגישות רק להחריף - אורגזמה גם תקציב.

פטמות orgose הוא אמיתי?3

ניסיון אורגזמה מ Egr עם פטמות מסוגלים הן נשים וגברים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המעמד ואוסף חברה נפלאה.
נערות ליווי בחיפה

אולי העובדה שרוב נציגי הרצפה החזקים ביותר קיימים סוף סוף, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תקשורת בלתי נפרדת בין ערבים, הממוקם בפטמות ובחבר מיני. מן הגירוי הנכון שלהם בחורים לא רק הזקפה מתרחשת, אורגזמה קורה.

להביא אדם לאורגזמה של הפטמות שלו, אתה צריך סוף סוף למצוא את המודל של הרגשות האלה שממנו הוא יזם על ידי החזק ביותר, וללכת בו. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כמה כמו גירוי שונה, את השאר סוף סוף מעדיפים סוג אחד של פעולה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה רוצה למצוא שילוב במהירות, ללא דופי עבור השותף שלך - לשאול אותו כדי לדבר כדי להראות לך, איך הוא נוגע לפטמות שלה, אז הכל יהיה ברור.

Sexologists כפי שהוא wocal: רגשות מלטפות פטמות להתבהר במצב של גירוי סימולטני, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר הפין. זה יכול להיות משוחן במילים של מילים, נעים לו - ההשפעה לא תהיה נוראה.

איך לבקש שותף על ליטוף nipples4

השיטה הטובה ביותר היא סוף סוף נוטה לאמץ את השותף שלך לחיבה, כפי שכולם יודעים, אזור ארוגני - שאל אותה על זה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אפשר סוף סוף להודיע ​​משהו כמו: "אני מרגיש רגשות קלוריטיים מאוד כאשר מישהו נוגע פטמות שלי. אני אהיה מאוד נעים, אם כרגע אתה נושך אותם ".

אל תפחד, זה הפך, לספר שותף על הרצונות שלך. זה מועבר ביסודו כי הפטמות של הגברים הם רגישים מאוד כאילו אזור ארוגני, אשר יש צורך גם לשים לב במהלך יחסי מין.

Просмотров: 117 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar