Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:57
עיסוי טנטרה ניו יורק

עיסוי טנטרה יכול להינתן בניו יורק על ידי מטפל בעיסוי מורשה, המתמחה בסוגים אלה של עיסויים. טנטרה היא בעיקר פילוסופיה הוליסטית שמטרתה לקדם איזון, הארה ומודעות עצמית.

ציבור בניו יורק מורשה כמטפל בעיסוי רשאי לספק זאת באופן חוקי.

עיסוי טנטרה הוא כינוי מודרני לסוג של יוני-עיסוי המבקש לשחרר חסימות נפשיות ורגשיות.

מהי טנטרה? https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-the-south.php

עיסויים טנטריים נותנים תחילה את הטון עם מוזיקה מרגיעה ואור נרות בחדר שמסביב. אתה מתקבל בברכה על ידי המטפל שלך. מטפלים לא מסתכלים על זה רק כמקצוע אלא כצורה אישית של ריפוי עצמי. לשם כך הם לומדים פילוסופיה וטכניקות ריפוי מזרחיות, מבלים בטבע ומשתתפים בחקר רוחני ובהשתקפות. דרך מצוינת להפגת מתח בשרירים היא באמצעות עיסוי טיפולי עם שחרור נקודות לחץ (רפלקסולוגיה) יחד עם עיסוי רקמות עמוק. זה יעזור לאלה שאולי הרוויחו מטיפול אחר כגון עבודה כירופרקטית, דיקור או פיזיותרפיה עקב פציעות שונות או כאבים עזים בגוף (CMP). המטרה של כל הטיפולים הללו היא לשחרר מתח מהשרירים.

באילו מצבים מתרגל זה יכול לטפל?

למרות שהוא נפוץ כעיסוי לגיטימי, טיפול טנטרי מבוסס באופן רופף על הרעיון ההינדי של מעבר אנרגיה מינית.

אמונות אחרות מייחסות למנטרות ולשימוש בתצורות מתמטיות ספציפיות כדי להשפיע על האנרגיות הרגשיות והרוחניות שנחשבות לחדור להוויה של האדם.

בטיפול בעיסוי טנטרי, חלקים מסוימים בגוף מעוררים על ידי מגע או לחיצה בקצב עם דפוסי נשימה יותר מאשר טכניקות עיסוי מסורתיות רגילות. בדרך כלל מושם דגש חזק על מודעות לגוף מלא ותהליך מתיחה ושחרור מכוון.

טנטרה עיסוי ניו יורק היא גישה טיפולית שנועדה להציע ריפוי, בריאות והנאה באמצעות חקר הגוף המלא.

פסקת הפתיחה עדיין לא נכתבה, תרמו!

Просмотров: 83 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar