Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:25
עבודה מארחת בחו"ל

חיים פעילים בחו"ל, מכרים מעניינים, גילוי הפוטנציאל - כל זה יכול להיעשות ביתרונות של המארחת בחו"ל. סוכנויות זרות מבקשות בקביעות נערות צעירות עם ידיעת אנגלית. העבודה היא פשוטה, אבל רווחים ראויים. אנחנו אומרים לך שאתה צריך לעשות בחורה, למה לשלם כסף שבו המדינה משכורת היא הגבוהה ביותר.

מה עושה בחורה מארחת בחו"ל

Hostes מציעים מלונות, מועדוני לילה, מרכזי ספא גדולים, מסעדות יוקרה. בנות מרוסיה מבטיחה חיים יפים, והחובות אינן מסובכות:

  • מפגש אורחים, ליווי לחדר, שולחן;
  • ייעוץ של אורחים חשובים על הבחירה של משקה, מנות או נהלים, אם הנערה עובדת בספא;
  • תקשורת נעימה עם כל מבקר.
  • Hostes מבצע חלקית פונקציות מנהל. רק מתקני בידור רבים מחולקים בין הודעות אלה. מארחת היא הפנים של המלון, מועדון. הבחורה צריכה לעשות רושם נעים בכל אורח. חשוב כי העובד הוא אטרקטיבי ככל האפשר, מסודר, היה בעל דיק טוב.

    השכר של הנערה תלוי במעמדו של המוסד וארץ התעסוקה. לספר על התכונות של העבודה של המערעות בקוריאה, ספרד ותורכיה. זה כיוונים אלה כי נשים רוסיות יפה לעיתים קרובות לעוף לרווחים.

    Hostess עבודה בקוריאה

    כאן המוסדות הפנאי הראשי הם קריוקי ברים. שכר מארחת ממוצע בקוריאה 3000 יורו. אבל הקריטריונים לעובדים הם קפדניים. לא כל נערה מתאימה לעבודה במקום כזה.

    Hostes בקוריאה חייב להיות ללא קומפלקסים, חמוד. חשוב להיות מסוגל לשיר, טיפש ולעודד את האורחים בר. כללי המוסד מכובדים בבירור על ידי אורחים ועובדים. תן לנו לרשום כמה איסורים:

  • אסור על ידי סקס עם אורחי המועדון;
  • מארחת אינה משתמשת במשקאות אלכוהוליים;
  • עובדים מרוסיה אסורים לעזוב את מספרי המלון המשולמים על ניהול הבר;
  • אסור לקחת על עצמו את עבודת הדגמים מתחת לגיל 18.
  • כללים כאלה מבטיחים את העבודה הבטוחה של המערעות בדרום קוריאה. כנראה, לכן, כיוון זה הוא מאוד פופולרי בקרב דגמים רוסיים. אם הנערה מפרת את כללי החוזה, אז לא סוכנות מודל יעבוד עם זה בעתיד.

    מנפחים לנערות בטורקיה

    הרווחים התיכוניים לחודש הוא 2000 יורו. המשימה העיקרית של המארחת במועדונים תורכיים - מפגש אורח ריתוך. הנערה מסייעת להחליט על מבחר מתקני בילוי: בר מתלה, שולחן לחברה או אזור VIP. בעיצומו של המארחת הכיפה עוקבת אחרי המצב באולמות, אתה צריך להיות מסוגל להימנע מתנוחות במועד, להביא את האוויר לסכסוך לאוויר, לגרום הגנה או מוניות.

    מנוחה בטורקיה כמו בנות מרוסיה לא רק בגלל משכורת טובה, עדיין נדיבות של התושבים המקומיים מוערך. Turks לעשות בקלות מחמאות בצורה של עצות טובות. לפעמים סכום זה עולה על ההכנסה החודשית של העובד.

    במלונות טורקי, Hostes פוגש אורחים. הנערה מסייעת לבחור מספר, להחליט על סוג של מזון. אם אלה הם תיירים, ואז מספר על המראות המעניינים של העיר. טיפים כמעט נעדרים כאן, רק שכר נטו.

    מארחת בספרד

    עובדים מ רוסיה בידור מוסדות לשלם דיור, מזון. הרווחים הבינוניים מארחים בספרד הוא 3500 יורו. אבל השפה שאתה צריך לדעת בהכרח או חופשי לאנגלית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

    Hostes במדינה זו נדרשת במועדונים ומסעדות. בנות לעזור לאורחים להתאים בנוחות, להחליט על עמדות בתפריט. מעובדים כאלה דורשים מראה ידידותי ומושך. מנהלי העדפות של מוסדות לתת מודלים רוסיים.

    אם אתה רוצה לעבוד בחו"ל בתחום הפנאי, עדיף לחפש עבודה באמצעות סוכנויות מודל. טיול עצמאי למדינה של מישהו אחר יכול להסתיים באכזבה.
    Просмотров: 301 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar